czwartek, 14 listopada 2013

Witajcie!

Dzisiejszego dnia, o godzinie nieistotnej, została stworzona zwiastunownia - "Anielskie zwiastuny".

Bardzo się cieszę, że będę mogła komukolwiek pomóc. :) Wiem doskonale, że, kiedy opowiadanie ma swoje odniesienie w filmiku, pisze się o wiele przyjemniej, bywa, że przybywa więcej czytelników, a nawet czasem czerpie się inspirację ze zwiastuna. 

Przykładowy zwiastun, który zrobiłam przeszło trzy miesiące temu(jakoś na początku/w środku wakacji). 
Niestety nie tak dawno temu, "czyściłam" komputer ze wszystkich zwiastunów, zdjęć, obrazków, niepotrzebnych programów. Nie sądziłam, że cokolwiek może mi się jeszcze kiedyś przydać. Niestety pomyliłam się. :/ Z uwagi na to, że usunęłam wszystkie filmiki, musiałam wygrzebać coś z laptopa mojego brata, na którym również robiłam zwiastuny. Ale on oczywiście musiał niedawno "czyścić" pulpit i prawie wszystkie filmiki poszły się, za przeproszeniem pieprzyć. To jedyny zwiastun, który odnalazłam. Nie podoba mi się jakoś specjalnie, szczególnie czcionka mnie denerwuje. Jednak chciałam dodać pierwszy post jak najszybciej i stwierdziłam, że go dodam. 



Znalazłam coś jeszcze. Tu już jest lepiej, ale w pewnych momentach jest takie jakby odbarwienie (?), bo robiłam ten zwiastun na moim przestarzałym kompie. 




4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że spodobały mi się Twoje zwiastuny, są naprawdę wciągające (ale dla mnie troszkę za długie, ale przez to mają to "coś") Chętnie zamówiłabym u Ciebie zwiastun ale niestety się spóźniłaś :C Już gdzie indziej to zrobiłam, ale jak powstanie nowy blog (ale zapewne to długo nie potrwa) to zamówię u Cb :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są długie. :D Jednak oba przedstawiają historie, które sama wymyśliłam. Chciałam zawrzeć wszystko, co mogłam. No i jakoś tak wyszły te 3 minuty... Mój pierwszy zwiastun miał 7 minut, hahahaha. Ale don't worry, robię też krótkie.
      Okej, trzymam cię za słowo! :D

      Usuń
  2. Jestem zachwycona zwiastunem z Demi, czy jak jej tam i Jamie'm <3 Wspaniały, a do tego jego długość i ta muzyka. Idealna całość, aż bym poczytała takie opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te zwiastuny <3 naprawdę zachwycają :)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń